مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 16:152020-06-04دانش

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

کرم جانی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دانشگاه آزاد واحد یاسوج از لحاظ اداری به صورت تمام و کمال بازگشایی شده است و خدمات مربوطه را به دانشجویان ارائه می دهد اما از جنبه آموزش، مانند بقیه دانشگاه ها، آموزش مجازی را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: تنها مشکلی که وجود دارد شیوع بیماری است، با توجه به رشد بیماری در شهرهای تابعه، اگر آموزش به صورت مجازی دنبال شود قطعا مناسب تر است با این وجود واحدهای تابعه مطابق با دستور سازمان مرکزی آمادگی بازگشایی و آموزش حضوری را دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج اظهارکرد: تا زمانی که وضعیت به حالت هشدار وارد نشود، می توان به باز بودن دانشگاه ادامه داد هر چند آمارهای روزهای اخیر، حاکی از آن است که وضعیت استان به حالت هشدار نزدیک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد