مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-03دانش

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی های مختلف تقسیم بندی کردیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی های مختلف تقسیم بندی کردیم.

شهین تاج آرامش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی های مختلف تقسیم بندی کردیم، حدود 80 درصد از از کلاس های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه ها حضور نمی یابند بلکه تنها در 3 جلسه جهت رفع اشکال می توانند در کلاس ها حاضر شوند.

وی تصریح کرد: دانشجویان دوره های کارآموزی و کارورزی می توانند دوره های خود را در بیمارستان های آموزشی شهرهای خودشان بگذرانند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: حدود 80 درصد از از کلاس های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه ها حضور نمی یابند بلکه تنها در 3 جلسه جهت رفع اشکال می توانند در کلاس ها حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج