مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-03دانش

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه شریف مجازی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو، داوود رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به تشریح نحوه برگزاری امتحانات در نیمسال دوم پرداخت و گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه شریف به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو، داوود رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به تشریح نحوه برگزاری امتحانات در نیمسال دوم پرداخت و گفت: دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در این ترم به صورت غیر حضوری امتحان خواهند داد.

وی افزود: علاوه بر برگزاری امتحانات به صورت مجازی، تا اطلاع ثانوی دفاع از پایان نامه ها نیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: تاکنون تعداد زیادی از آزمایشگاه ها و دروس کارگاهی به صورت ترکیبی غیرحضوری و حضوری برگزار می شد که این روال همچنان به صورت ترکیبی ادامه خواهد داشت.

رشتچیان در خصوص وضعیت بازگشایی خوابگاه ها در ایام امتحانات خاطرنشان کرد: امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی در زمان امتحانات وجود ندارد.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه های تحقیقاتی، با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در دانشگاه حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه شریف مجازی برگزار می شود

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه شریف مجازی برگزار می شود