مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-02ورزشي

لزوم جذب و ارتقای نیروهای بومی در کارخانه سیمان کنگان


نسبت به جذب و ارتقاء نیروهای بومی در کارخانه سیمان ساروج کنگان توجه بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد عصر سه شنبه در بازدید از کارخانه سیمان ساروج کنگان اظهار داشت: خوشبختانه چرخه تولید و همچنین جهش تولید در کارخانه سیمان شهرستان کنگان اتفاق افتاده است و امیدوارم این مهم تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه صادرات و تولیدات کارخانه سیمان به خوبی جریان دارد و این امر شایسته تقدیر است افزود: در حوزه کارگری نیروهای بومی در این کارخانه جذب شده اند و از مدیرعامل درخواست دارم که نسبت به جذب و ارتقا نیروهای بومی توجه بیشتری داشته باشند.

پاک نژاد عنوان کرد: نیروهای بومی یک ظرفیت هستند و انتظار می رود که در کارخانه سیمان ساروج کنگان نسبت به جذب نیروهای بومی اهتمام بیشتری بورزند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان با تأکید بر ارتقای نیروهای بومی عنوان کرد: نیروهای بومی موجود در کارخانه سیمان که توانایی مسئولیت بالایی دارند شناسایی و نسبت به ارتقا آنان اقدام شود.

پاک نژاد ادامه داد: هرساله شاهد افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان هستیم که این افزایش به دلیل حضور کارکنان شرکت ها در منطقه هست که نیاز است شرکت های مستقر در منطقه به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف ورزشی، آموزشی بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب و ارتقای نیروهای بومی در کارخانه سیمان کنگان

لزوم جذب و ارتقای نیروهای بومی در کارخانه سیمان کنگان