مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-02اقتصادي

تخصیص 5 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی استان مرکزی


استاندار مرکزی از موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های ورزشی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده روز سه شنبه در خصوص جمع بندی جلسه با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص اعتبار باقیمانده سیل سال گذشته صحبت های لازم به عمل آمد و تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: بنا به تصمیم رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط با تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک اعتبار مربوطه در سال جاری تا یکصد میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

استاندار مرکزی افزود: برای پیگیری روند پروژه بیمارستان ولیعصر هر 2 هفته یکبار نشستی در خصوص آخرین وضعیت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رییس کل دادگستری استان مرکزی برگزار می شود.

آقازاده در ارتباط با اعتبارات پروژه های ورزشی استان مرکزی عنوان کرد: در این نشست رییس سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص نزدیک به پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های ورزشی استان قول مساعد داد که در صورت تحقق این مهم نزدیک به 60 میلیارد تومان پروژه ورزشی در استان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 5 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی استان مرکزی

تخصیص 5 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی استان مرکزی