مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-02سياسي

امام راحل پرچم خدا محوری را در جهان برافراشت


آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی هیات امناء بقاع متبرکه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی هیات امناء بقاع متبرکه با اشاره به وجود امام هشتم (ع) در ایران و مشهد مقدس گفت: باعث افتخار است که پرچم ایشان در این کشور برافراشته است و به لطف این امام همام ایران سربلند است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی وبا بیان اینکه برای امام راحل (ره) تنها خدا مطرح بود؛ افزود: امام بسیار بر حفظ مسائل مربوط به دین حساس بودند و بر رعایت آن تاکید داشتند.

ایشان انقلابی به پا کردند که همه جهان اکنون آثار این انقلاب را می بینند.

امام راحل با تکیه بر قدرت خدا شاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را تربیت کردند و حضرت آقا نیز در سخنان خود مطرح می کنند که تربیت شده مکتب امام راحل (ره) هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت معنوی به جامعه بشری داد گفت: ایشان پیش بینی کردند که بلوک شرق فرو می پاشد، حضرت آقا نیز اکنون می گویند بلوک غرب فرو می پاشد و اکنون می بینیم بلوک غرب هم در حال فروپاشی است در حالی که در قبل از انقلاب در ایران چریک های فدایی و توده ای ها میدان داری می کردند و تفکر اسلام ناب را زیر سوال می بردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل پرچم خدا محوری را در جهان برافراشت

امام راحل پرچم خدا محوری را در جهان برافراشت