مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-02سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان کنگان تسریع شود


پروژه ها باید به بهترین شکل و در زمان مناسب به مردم تحویل داده شود و مسئولین متولی اجازه ندهند عمر پروژه های در حال احداث به درازا بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی قابل بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی شهرداری های سه گانه شهرستان با تأکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار داشت: با برنامه ریزی منظم می توان پروژه های نیمه تمام را در هفته دولت و همچنین دهه فجر سال جاری افتتاح کرد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به استقرار شرکت ها در منطقه گفت: حتماً از ظرفیت شرکت های مستقر در منطقه استفاده شود تا بتوان در پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان به خوبی پیش رفت.

پاک نژاد عنوان کرد: حضور بخش خصوصی می تواند مؤثر باشد و مسئولین در شهرستان به دنبال فعال کردن بخش خصوصی باشند.

رییس شورای اداری شهرستان کنگان مطرح کرد: استعلاماتی که گرفته می شود به صورت شفاهی نباشد و حتماً به صورت کتبی باشد تا در آینده با مشکلی مواجه نشویم.

این مقام مسئول ادامه داد: آبراه های شهرستان به خوبی بررسی شود و اگر مانعی بر سر راه آن ها قرار دارد رفع شود تا مشکلی ایجاد نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بیان کرد: شهرداری های سیراف و بنک به دنبال مجهز کردن شهر به دوربین های امنیتی و ترافیکی باشند این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان کنگان تسریع شود

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان کنگان تسریع شود