مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-02ورزشي

برگزاری اردوی پارالمپیکی های شانس طلا از اواخر خرداد


تمام فدراسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند تا 25 خرداد فرصت دارند اسامی ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک 2020 توکیو را دارند و مکان برگزاری اردوها در شهرهای سفید را به ما اعلام کنند تا نسبت به .

- دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمام فدراسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند تا 25 خرداد فرصت دارند اسامی ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک 2020 توکیو را دارند و مکان برگزاری اردوها در شهرهای سفید را به ما اعلام کنند تا نسبت به برگزاری اردوها زودتر اقدام کنیم.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه ستاد بازی های پارالمپیک 2020 توکیو که با حضور روسای فدراسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند، مصوب شد اردوهای ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در رشته های انفرادی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را دارند و همچنین مکان برگزاری اردوها در شهرهای سفید را به ما تا 25 خرداد فرصت دارند، اعلام کنند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به برگزاری اردوها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: در حال حاضر در رشته های دو و میدانی، جودو، تیراندازی، تیروکمان، وزنه برداری، تکواندو و قایق رانی که شانس کسب مدال در آن ها قابل پیش بینی است به روسای فدراسیون ها اعلام کردیم اسامی ورزشکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی پارالمپیکی های شانس طلا از اواخر خرداد

برگزاری اردوی پارالمپیکی های شانس طلا از اواخر خرداد