مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-02دانش

برگزاری کلاس های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از 17 خرداد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از برگزاری کلاس های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از 17 خرداد خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از برگزاری کلاس های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از 17 خرداد خبر داد.

فرید براتی در گفت وگو با ایسنا از آغاز آموزش حضوری این دانشگاه از 17 خردادماه خبر داد و اظهار کرد: آموزش دروس عملی و بخش عملیِ دروس نظری از 17 خردادماه آغاز می شود و تا 21 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

براتی با تاکید با اینکه تنها آموزش های عملی مراکز علمی کاربردی استان در این مدت ارائه می شود، گفت: مرکز دیریژنو فرخشهر که بیشترین حجم دروس عملی را ارائه می دهد و نیز سایر مراکزی که در کنار دروس نظری، واحدهای درسی عملی در سرفصل رشته ها وجود دارد، فعالیت خود را از تاریخ اعلام شده آغاز می کنند.

وی افزود: همچنین مجوز برگزاری حداکثر 2 جلسه کلاس رفع اشکال برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک که نیاز به رفع اشکال دارند، برای مراکز علمی کاربردی صادر شده است که رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این کلاس ها ضروری است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: کلاس های این دانشگاه در طی ایام کرونایی با کمک سامانه samalive و با همراهی و مشارکت خوب دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از 17 خرداد

برگزاری کلاس های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری از 17 خرداد