مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-01بين الملل

شعله های بی احتیاطی در کمینِ منابع طبیعی کرمانشاه


با یک بی احتیاطی ساده هریک از ما، ممکن است شعله های آتش به جان منابع طبیعی افتاده و در اندک زمانی حجم وسیعی از عرصه های جنگلی و مرتعی طعمه حریق شده و به خاکستر تبدیل شود و خسارات جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

- ایسنا/کرمانشاه با یک بی احتیاطی ساده هریک از ما، ممکن است شعله های آتش به جان منابع طبیعی افتاده و در اندک زمانی حجم وسیعی از عرصه های جنگلی و مرتعی طعمه حریق شده و به خاکستر تبدیل شود و خسارات جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

انشاءالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه در پی گرم شدن هوا جنگل ها و مراتع به عنوان نعمت های خدادادی در معرض خطر هستند، گفت: در استان ما 95 درصد حریق ها عامل انسانی دارد و به دلایل مختلف مثل بی احتیاطی گردشگران، آتش زدن پس چر مزارع و گاها تیراندازی شکارچیان و.

رخ می دهد.

در برخی موارد عمدی نیز ممکن است حریق در منابطه طبیعی در پی اختلافات قومی قبیله ای و یا سودجویی افراد جهت افزایش اراضی کشاورزی صورت گیرد.

کولانی با اشاره به اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از وقوع حریق در منابع طبیعی استان، گفت: در اولین قدم اقدامات پیشگیرانه و آمادگی ها را از قبیل هماهنگی با ادارات عضو ستاد بحران، نیروهای بسیج ، دهیاری ها، بخشداری ها، معتمدین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله های بی احتیاطی در کمینِ منابع طبیعی کرمانشاه

شعله های بی احتیاطی در کمینِ منابع طبیعی کرمانشاه