مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 15:202020-06-01سياسي

فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود


مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از ارائه فرم ارزیابی فرآیند پاسخگویی به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان در راستای استیفای حقوق شهروندان خبر داد.

- آیت قیصربیگی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تاکیدات مکرر استاندار محترم ایلام مبنی بر لزوم پاسخگویی شفاف و به موقع مسئولان استان در برابر خواسته ها و مطالبات مردمی و ارائه گزارش عملکرد به مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی نامه ای خطاب به فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان ارسال شده است و در آن فرآیند پاسخگویی آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی در ادامه هدف از ارزیابی فرآیند پاسخگویی مدیران را اهتمام جدی در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی در زمان باقی مانده از دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با حضور استاندار محترم ایلام و شکل گیری فضای وحدت و همدلی در استان اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف انجام شده و در حال انجام است که اتمام آنها در شرایط فعلی کشور نیازمند عزم همگانی و جدیت بیشتر مدیران در ادامه کار است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام پاسخگویی استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در استان را یک الگوی خوب برای دیگر مدیران استان عنوان کرد و گفت: امروز بخش اعظمی از فرآیند پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود

فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود