مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-01اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای با انجمن سازندگان تجهیزات نفت


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با انجمن سازندگان تجهیزات و پیمانکاران نفت، - منصور جلیلوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی نشستی با رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات و پیمانکاران نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی تفاهم نامه همکاری آموزشی منعقد شد.

وی با بیان اینکه همواره ارتباط با پیشکسوتان و استفاده از تجربیات این عزیزان موجب افتخار ما بوده افزود: انعقاد این تفاهم نامه فرصت خوبی را به وجود می آورد تا با تعامل و همکاری و استفاده از تجهیزات و ظرفیت های موجود، در راستای توانمندسازی منابع انسانی این مجموعه دوره های آموزش مهارتی ویژه و تخصصی را برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای تقویت و گسترش دانش فنی منابع انسانی و نیروی ماهر و متخصص در 7 ماده و 24 بند در دو نسخه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و انجمن سازندگان تجهیزات و پیمانکاران نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی منعقد شده است.

جلیلوند تصریح کرد: از اهداف این تفاهم نامه کمک به ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان شرکت های عضو انجمن نفت و گاز استان مرکزی، فراهم آوردن فرصت ها و امکانات برای مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای با انجمن سازندگان تجهیزات نفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای با انجمن سازندگان تجهیزات نفت