مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-01سياسي

پرنفوذترین لابی مجلس


شاید لابی یکی از اجزای جدایی ناپذیر ارتباطات مجلس باشد اما چرا نماینده ای به لابی با مردم فکر نمی کند؟ پشتوانه ای که ارتباط با مردم برای طرح ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید ناصر نعمتی در یادداشتی نوشت: حتما این جمله یا جملاتی مشابه آن را شنیده اید این نماینده ها که می بینید امروز دوباره برای گرفتن رای آمده اند بین مردم! معلوم نیست در این چهار سال کجا بودند؟ این چالشی است که نمایندگان مجلس در فصل انتخابات با آن مواجه اند و ارثیه ای است که از دوره های پیش به آنان رسیده.

در واقع آنان وارثان فرایند معیوب ارتباط مردم و نمایندگان اند.

آیا ارتباط با مردم جزو وظایف نمایندگی است؟ وقتی وظایف نمایندگان مجلس را مرور می کنیم به روشنی از وظیفه ارتباط با مردم چیزی پیدا نمی شود به این معنا که اگر یک نماینده فاقد آن بوده یا در ارتباط با مردم ضعفی داشته باشد برای او تنبیه یا توبیخی پیش بینی شود.

برخی دستورالعمل ها نیز آن قدر توصیه ای است که احساس می شود ارتباط با مردم یک آپشن اضافه برای نماینده است و اگر آن را داشته باشد نماینده بهتری خواهد بود و گرنه چیز خاصی از دست نداده! اما مگر اساسا نماینده مجلس را می توان بدون ارتباط با مردم فرض کرد؟ قطعا تا اینجا پاسخ هایی در ذهن شما شکل گرفته و اگر نماینده باشید پس از خواندن این سطور دفاعیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرنفوذترین لابی مجلس

پرنفوذترین لابی مجلس