مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-01دانش

کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود


احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در جلسه شورای آموزشی دانشگاه تصمیم بر این شده که کلاس های دروس نظری و آن دسته از دروس غیر نظری که با نظر استاد درس و گروه آموزشی قابلیت ارائه .

- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان تا پایان نیمسال جاری همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می شود.

احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در جلسه شورای آموزشی دانشگاه تصمیم بر این شده که کلاس های دروس نظری و آن دسته از دروس غیر نظری که با نظر استاد درس و گروه آموزشی قابلیت ارائه به صورت الکترونیکی دارد تا پایان نیمسال جاری همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی ادامه پیدا کند.

رشیدیان با اشاره به برگزاری امتحانات پایانی اضافه کرد: ارزشیابی تمامی دروس نیمسال جاری در کلیه مقاطع تحصیلی با محوریت اساتید دروس و گروه های آموزشی، با لحاظ کردن ارزشیابی نهایی دانشجو یا ترکیبی از روش های مختلف همچون اجرای آزمون های کوتاه الکترونیکی، ارائه تکلیف و تمرین برای هر جلسه درس، ارزشیابی شفاهی، ارزشیابی مستمر، مشارکت دانشجو در بحث ها و پرسش و پاسخ های کلاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود

کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود