مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-01اقتصادي

فطریه جمع آوری شده امسال بیش از حدانتظار بود/برای اعلام آمار دقیق زمان لازم است


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با اشاره به اینکه اعلام میزان دقیق آمار فطرریه قدری زمان بر است گفت: تا 2 هفته گذشته به آمار 34 میلیارد تومانی رسیده بودیم که البته آمار نهایی نیست و قطعأ پیش بینی ما این است که این رقم امسال بیش از حد انتظار خواهد بود.

- مریم بیدخام مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به برآوردهای صورت گرفته آمار دقیقی از میزان فطریه جمع آوری شده در استان در قالب صندوق های یکسان وجود ندارد چرا که آمارها پراکنده بوده و در حال جمع بندی هستیم.

وی افزود: بررسی های صورت گرفته تا 2 هفته گذشته حاکی از آن بود که 34 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است که پیش بینی می شود رقم نهایی جمع آوری شده  بسیار بیشتر از حد انتظار خواهد شد.

بیدخام خاطر نشان کرد: آمار ارائه شده کمک های مواسات و ستاد همدلی را شامل نمی شود و این رقم بخشی از کمک های مردمی، دستگاه ها و سمن ها است که هنوز بسیاری از مراکز آمار خود را ارائه نداده اند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین در پایان گفت: خوشبختانه در استان قزوین بسیاری از مساجد، خیریه ها، گروه های جهادی، بسیج، محلات و بسیاری از کارمندان دولتی و حتی امور زندان ها و اداره کل ورزش و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فطریه جمع آوری شده امسال بیش از حدانتظار بود/برای اعلام آمار دقیق زمان لازم است

فطریه جمع آوری شده امسال بیش از حدانتظار بود/برای اعلام آمار دقیق زمان لازم است