مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-01دانش

جامعه بین الملل باید اقدامات بشردوستانه لازم را برای ایجاد صلح انجام دهد


مدیر برنامه مرکز مدیریت بحران فنلاند در پاسخ به نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت یک اقدام جهانی برای کاهش خسارات و یافتن راه درمانی برای بیماری فراگیر کووید-19 تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ویل برومر مدیر برنامه مرکز مدیریت بحران فنلاند ضمن تشکر از ارسال نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابراز کرد: بیماری فراگیر کووید-19 مستلزم یک اقدام جهانی برای کاهش خسارات و یافتن راه درمانی برای آن است.

همچنین وی خاطرنشان کرد: جامعه بین الملل باید از طریق سازوکارهای مرتبط، اقدامات بشردوستانه لازم را در راستای حفظ نهادهای چندجانبه، توسعه و ایجاد صلح انجام دهد.

  برومر با بیان این مطلب که بیماری کووید-19 چالش های بزرگی را ایجاد کرده است، گفت: اما از سوی دیگر علی رغم اختلافات سیاسی می تواند فرصتی مناسب برای همکاری بیشتر جامعه بین الملل باشد.

  وی در پایان تأکید کرد: بدون شک خاورمیانه برای تحقق آرمان های مردم منطقه برای صلح و رفاه، نیاز به چارچوب های همکاری پیشرفته دارد.

 گفتنی است سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه ای به رهبران دینی و اجتماعی جهان در تاریخ 24 فروردین ماه 1399 بر ضرورت تشکیل کمیته مشترکی از رهبران ادیان بزرگ الهی و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بین الملل باید اقدامات بشردوستانه لازم را برای ایجاد صلح انجام دهد

جامعه بین الملل باید اقدامات بشردوستانه لازم را برای ایجاد صلح انجام دهد