مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-31اجتماعي

تعویض پلاک در کرمانشاه فقط با «نوبت دهی قبلی» انجام می شود


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان هم اکنون حضور در مراکز تعویض پلاک فقط با نوبت دهی قبلی مقدور است.

- کیومرث غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شلوغی مراکز تعویض پلاک استان، اظهار داشت: بحث شماره گذاری مشکلی در سطح کشور است که ناشی از تعطیلات کرونایی و عید نوروز بوده است.

وی با اشاره به افزایش ساعت کاری این مرکز در کرمانشاه، افزود: برای رفاه حال شهروندان ساعت کاری این مرکز را تا ساعت 17 افزایش دادیم و از سوی دیگر به وکالت نامه های که صادر شده مهلت 40 روزه طرح کرونا اضافه شده تا از نظر قانونی اعتبار داشته و تعویض پلاک و شماره گذاری آن ها انجام می گیرد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با اقدام صورت گرفته متاسفانه هر روز با صف طویلی در مراکز تعویض پلاک مواجهه بودیم، لذا برای جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان و حتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هم اکنون حضور در مراکز تعویض پلاک فقط با نوبت قبلی مقدور است.

غلامی تصریح کرد: یعنی به همان تعدادی که می توان خدمات داد، نوبت داده می شود و دیگر نیازی نیست در صف های طولانی معطل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض پلاک در کرمانشاه فقط با «نوبت دهی قبلی» انجام می شود

تعویض پلاک در کرمانشاه فقط با «نوبت دهی قبلی» انجام می شود