مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:302020-05-31بين الملل

جنایت جدید ائتلاف سعودی در الحدیده با 22 کشته و زخمی/ 35 حمله هوایی به 3 استان


دست های جنایتکار سعودی بار دیگر مرتکب جنایت وحشتناک جدیدی در حق غیرنظامیان بی دفاع یمنی در شهرستان الحالی در استان الحدیده شد که چهار کشته و 18 زخمی برجای گذاشت.

- دست های جنایتکار سعودی بار دیگر مرتکب جنایت وحشتناک جدیدی در حق غیرنظامیان بی دفاع یمنی در شهرستان الحالی در استان الحدیده شد که چهار کشته و 18 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع امنیتی به شبکه المسیره گفت، نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی – اماراتی به نقض توافقنامه آتش بس در الحدیده ادامه داده و محله الزهور در شهرستان الحالی را هدف آتش حملات توپخانه ای و مسلسل قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شهروندانی که بی خبر از همه جا در منازل شان بودند، انجامید.

وزارت بهداشت یمن تاکید کرده است، این حملات منعکس کننده تداوم نقض توافقنامه آتش بس منعقد شده در سوئد و ریختن خون یمنی هاست.

در ادامه سلسله حملات هوایی جنگنده های ائتلاف سعودی به ساکنان بی دفاع یمنی المسیره در گزارشی دیگر اعلام کرد، ائتلاف سعودی دست به 35 حمله جدید در سه استان یمن زده است طبق این گزارش، ائتلاف سعودی 22 حمله به استان مأرب و شهرستان های صراوح، مجزر، غرب و شمال غرب این استان داشت.

این شبکه افزود، ائتلاف 9 حمله هوایی نیز به استان صعده در مرز مشترک با عربستان داشت که سه حمله به شهرستان شدا در غرب، چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت جدید ائتلاف سعودی در الحدیده با 22 کشته و زخمی/ 35 حمله هوایی به 3 استان

جنایت جدید ائتلاف سعودی در الحدیده با 22 کشته و زخمی/ 35 حمله هوایی به 3 استان