مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 20:152020-05-31دانش

گیاهان دارویی و بلوط ظرفیتی مطلوب برای رونق اشتغال در لرستان


گیاهان دارویی و بلوط ظرفیتی مطلوب برای رونق اشتغال در لرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مظفر افشار در دیدار با رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه برگزاری استارت آپ گیاهان دارویی و بلوط در لرستان، اقدام ارزنده ای است که دانشگاه علمی کاربردی استان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه استان در این زمینه برگزار می کند، اظهار داشت: من نیز به عنوان یک سرباز در این حوزه، با تمام وجود تجربیات خود را در اختیار دانشگاه علمی کاربردی لرستان برای برگزاری هرچه بهتر این استارت آپ در استان قرار خواهم داد.

وی با تاکید بر اینکه هر اقدامی که در این حوزه انجام گیرد قابل تقدیر است، عنوان کرد: آنچه که در این رابطه بسیار مهم به نظر می رسد مسئله آموزش است به طوری که هدف و اولویت اصلی من نیز در حوزه کاشت بلوط، آموزش در مدارس و دانشگاه ها است.

پدر بلوط لرستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر با 160 مدرسه در این رابطه همکاری دارم، بیان داشت: مقرر شده که هر دانش آموزی که پرورش بلوط را آغاز می کند دو نهال بلوط را تحویل مدرسه خود بدهد.

افشار با بیان اینکه بلوط مواد غذایی مؤثری برای بدن است، افزود: می توان با ارائه آموزش های لازم و همچنین حمایت از طرح و ایده های مختلفی مانند تهیه کیک بلوط، نان بلوط، شیرینی بلوط و… در حوزه ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهان دارویی و بلوط ظرفیتی مطلوب برای رونق اشتغال در لرستان

گیاهان دارویی و بلوط ظرفیتی مطلوب برای رونق اشتغال در لرستان