مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 17:352020-05-31اقتصادي

تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در دستگاه های اجرایی استان در ایام تابستان، تغییر ساعت کار ادارات در دست بررسی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در دستگاه های اجرایی استان در ایام تابستان، تغییر ساعت کار ادارات در دست بررسی است.

سیده ثریا سیدزاده 11 خردادماه در جلسه بررسی نحوه مدیریت مصرف انرژی برق در دستگاه های اجرایی استان در ایام تابستان؛ با بیان اینکه طبق اعلام نقشه های دمایی کشور و افزایش چشمگیر دما تا پایان شهریورماه، مصرف برق استان و کشور به بالاترین سطح خواهد رسید اظهار داشت: در صورت عدم صرفه جویی از محل تغییر ساعت کار ادارات و تجاوز از عدد پیک تعیین شده برای استان شرکت برق منطقه ای استان جهت جبران کمبود تولید برق ناچار به خاموشی خواهد بود که در این راستا پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات دولتی مطرح شده و در دست بررسی است.

وی تغییر ساعت کاری در پیک مصرف برق در دستگاه های اجرایی سطح استان بر اساس درخواست شرکت توزیع و به استناد مصوبه ی مورخ 19/3/97 هیات وزیران درخصوص تغییر ساعت کاری در استان هایی که دمای هوا بالا است را با لحاظ سایر ملاحظات قانونی از جمله ماده 87 قانون مدیریت خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان

تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان