مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:252020-05-31سياسي

تولید و انتشار بیش از 50 عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی


بیش از 50 عنوان محتوای فرهنگی و هنری از ابتدای سالجاری تاکنون در بخش های مختلف هنری در فضای مجازی متعلق به حوزه هنری استان زنجان تولید و منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از حوزه هنری زنجان؛ امیر نعمتی گفت: بیش از 50 عنوان محتوای فرهنگی و هنری از ابتدای سالجاری تاکنون در بخش های مختلف هنری در فضای مجازی متعلق به حوزه هنری استان زنجان تولید و منتشر شد.

وی ادامه داد: در ایامی که بیماری کرونا شرایط خاصی را در کشور و استان به وجود آورده است، حوزه هنری استان زنجان نیز با رعایت (پروتکل های بهداشتی) و در جهت پرهیز از گوشه گیری، افزایش مشارکتهای اجتماعی و ایجاد نشاط و همبستگی همگام با دیگر نهادهای فرهنگی هنری استان با تولید و انتشار محتوای متفاوت در صف مقدم تولید برنامه های فرهنگی هنری در فضای مجازی قرار گرفت.

نعمتی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبدیل تهدیدها به فرصت ها در این ایام، گفت: با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، بستر و ظرفیت رسانه ای بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان و توزیع عادلانه محصولات بین عموم مردم در این فضا، فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و انتشار بیش از 50 عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی

تولید و انتشار بیش از 50 عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی