مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-31سياسي

ارائه آموزش مهارتی به 5000 نفر از سربازان وظیفه استان بوشهر


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از آموزش بیش از پنج هزار نفر از سربازان وظیفه در 100 حرفه مهارتی در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی ظهر یکشنبه در آیین افتتاح کارگاه مهارت آموزی عکاسی سربازان در نیروی انتظامی بوشهر اظهار داشت: در راستای مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اولین کارگاه مهارت آموزی عکاسی در فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر افتتاح شد.

وی بر اجرای تفاهم نامه همکاری با ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر تأکید کرد و افزود: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای، سربازان را در مسیر اشتغال قرار می دهد.

دراهکی به نگاه ویژه آموزش فنی و حرفه ای در حوزه توانمندسازی سربازان وظیفه اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته و با هماهنگی با قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در استان بوشهر تا پایان سال بیش از 10 کارگاه مهارت آموزی دیگر در یگان های نظامی استان راه اندازی خواهد شد.

وی از آموزش بیش از 5 هزار نفر از سربازان وظیفه در 100 حرفه مهارتی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ها تعهد آموزش های مهارتی امسال این استان در پادگان های نظامی چهار هزار نفر است که امیدواریم همچون سال های گذشته این رقم به بیش از 6 هزار نفر در سال جاری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مهارتی به 5000 نفر از سربازان وظیفه استان بوشهر

ارائه آموزش مهارتی به 5000 نفر از سربازان وظیفه استان بوشهر