مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:552020-05-31اقتصادي

افزایش 10 برابری مراسلات خرید اینترنتی در پست ایلام


مراسلات خرید اینترنتی در دو ماهه نخست سال جاری در پست استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 برابر افزایش داشته است.

- هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: هم زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تعطیلی و رکود بسیاری از کسب و کارهای رایج، سرویس تجارت الکترونیک شرکت پست به خوبی هر چه تمام توانسته است خدمات شایانی را در سطح کشور و خصوصا استان ایلام به منصه ظهور برساند.

وی افزود: مراسلات خرید اینترنتی در دو ماهه نخست سال جاری در پست استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 برابر افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان یادآور شد: این آمار با توجه به شیوع ویروس کرونا، حذف ترددهای غیر ضرور مردم و تهیه اقلام مورد نیاز آنان بدون مراجعات حضوری به فروشگاه ها و اماکن مربوطه نشان گر رشد و افزایش قابل توجه مراسلات تجارت الکترونیک در استان بوده که با برنامه ریزی های مدون و تشکیل تیم های فعال و ویژه بازاریابی با توسعه و ایجاد فروشگاه های جدید اینترنتی از اوایل اسفند ماه سال گذشته به خوبی هر چه تمام محقق گردیده است.

امکان استفاده از پنل ونماد پستی رایگان وی یادآور شد: در راستای تسریع بیشتر در روند ارائه خدمات به صاحبان مشاغل و کسب و کارها تسهیلات ویژه ای شامل امکان استفاده از پنل و نماد پستی رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری مراسلات خرید اینترنتی در پست ایلام

افزایش 10 برابری مراسلات خرید اینترنتی در پست ایلام