مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-31اقتصادي

تکمیل مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


فنس کشی، احداث پیست تارتان، محوطه سازی، احداث ساختمان خدماتی و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولایی در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی بانه، اظهار داشت: برای زیرسازی کاشت چمن مصنوعی، فنس کشی و محوطه سازی مجموعه ورزشی تختی با پیمانکار قرار منعقد شده است.

وی افزود: برای اتمام پروژه سالن یک هزار و 200 نفری نیز سال 94 با پیمانکار قرارداد منعقد شد که هزینه این قرارداد پرداخت شده اما پیمانکار برای ادامه کار درخواست جبران خسارت 50 میلیارد ریالی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: در صورت تأمین اعتبار امسال پروژه چمن مصنوعی به بهره برداری می رسد که برای زیرسازی و جدول گذاری هفت میلیارد ریال هزینه شده و چهار میلیارد ریال نیز به پیمانکار پرداخت شده است.

جولایی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی، سالن یک هزار و 200 نفری، محوطه سازی و سرویس بهداشتی مجموعه ورزشی شهید صفری، احداث هتل ورزش مجموعه شهید صفری و زمین چمن آرمرده از جمله پروژه های ناتمام ورزشی این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد