مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31سياسي

نیروی انتظامی با وجود تحریم ها از مواضع خود دست نخواهد کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دولت آمریکا گمان می کرد که با تحریم، نیروی انتظامی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد که در واقعیت این چنین نبود و ناجا با شدت بیشتری اهداف خود را پیش خواهد برد و در مسیر خود استوار گام برخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آمریکایی ها از همان اول انقلاب مانند بنی امیه اقدام به خرابکاری و اجرای نقشه های شوم خود می کردند.

وی افزود: دشمن همیشه دشمن است اگر در میدانی مغلوب شد در صدد تجهیز و آمادگی خود بر می آید تا در زمان مناسب ضربه خود را وارد کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره) روحانی، خدمتگزار دین است تصریح کرد: در نظام اسلامی شخص حکومت نمی کند بلکه قانون اسلام حکومت می کند.

نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دموکراسی متن دین اسلام است و اسلام دموکراسی را از غربی ها قرض نگرفته، گفت: اعتقاد امام خمینی (ره) ایجاد جمهوری اسلامی مبتنی بر نظریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی با وجود تحریم ها از مواضع خود دست نخواهد کشید

نیروی انتظامی با وجود تحریم ها از مواضع خود دست نخواهد کشید