مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-30پزشكي

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به 1723 نفر رسید / ثبت 2 مورد فوتی جدید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون را هزار و 723 نفر ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 327 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های استان کرمان تست 16 نفر در 24 ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است.

وی گفت: از این تعداد پنج مورد بیمار بستری، چهار مورد بیمار سرپایی، سه مورد پرسنل و چهار مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده هستند که هفت نفر آنها زن و 9 نفر مرد می باشند.

شفیعی 15 نفر از موارد جدید را مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر را هم مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانست و افزود: آزمایش تست کرونا در 24 ساعت گذشته در دانشگاه علوم پزشکی بم و دانشکده علوم پزشکی سیرجان انجام نشده است.

وی بیان کرد: تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون هزار و 723 نفر است که 733 نفر بستری و 990 نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از درگذشت دو بیمار مبتلا به کرونا در استان کرمان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: موارد فوتی شامل یک مرد از شهرستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک زن از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به 1723 نفر رسید / ثبت 2 مورد فوتی جدید

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به 1723 نفر رسید / ثبت 2 مورد فوتی جدید