مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-30پزشكي

نگرانی از ابتلای زنان خانه دار به کرونا/ مردم کرونا را جدی بگیرند


عضو ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: در موارد جدید شناسایی مبتلایان به کرونا در هرمزگان شاهد ابتلای زنان خانه دار هستیم که از طریق دیگر اعضای خانواده به این بیماری مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد نفیسی پیش از ظهر امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در استان هرمزگان بخصوص در بندرعباس در حال طغیان است و متأسفانه آمار مرگ های ناشی از این بیماری نیز افزایش یافته است که شرایط نگران کننده ای را بوجود آورده است.

وی افزود: بسیاری از افراد مبتلا به کرونا در استان هرمزگان فاقد هرگونه علامت و یا نشانه ای از ابتلای به این بیماری هستند و همین موضوع باعث تشدید ابتلا به کرونا در استان شده است.

عضو ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به فوت بانوی پرستار هرمزگانی در پی ابتلای به کرونا، خاطرنشان کرد: شهید خدمت (پرستار آرزو باهو)که در زمان خدمت در بیمارستان دچارمشکل می شود، هیچ علامتی نداشته و فقط احساس خستگی می کرده و گمان می برده که این خستگی ناشی از کار زیاد بوده است اما متأسفانه بدنبال تشدید وضعیت بیماری در ایشان، دعوت حق را لبیک گفتند.

نفیسی بیان داشت: آمار زنان خانه داری که به کررونا در هفته های اخیر مبتلا شده اند رو به افزایش است و این در حالی است که این افراد برخورد کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از ابتلای زنان خانه دار به کرونا/ مردم کرونا را جدی بگیرند

نگرانی از ابتلای زنان خانه دار به کرونا/ مردم کرونا را جدی بگیرند