مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:162020-05-30پزشكي

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 3 مهرماه 99 برگزار خواهد شد


معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران روز پنجشنبه سوم مهرماه 1399 برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران با هماهنگی های به عمل آمده با مرکز سنجش آموزش پزشکی و بورد های منطقه ای در روز پنجشنبه سوم مهرماه 1399 برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران با هدف تایید صلاحیت شاغلین حرفه پرستاری و گروه های مرتبط و همگام ساختن خدمات پرستاری کشور با استاندارد ها و معیار های جهانی به عنوان جزیی از فرایند صدور پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران و گروه های مرتبط است.

حضرتی ادامه داد: فرایند صدور پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری از سال 1395 آغاز شده است و این پروانه مدرکی است که صلاحیت فرد را برای انجام خدمات پرستاری نشان میدهد و از ورود افراد فاقد صلاحیت به حرفه پرستاری جلوگیری می کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تاکنون در 4 مرحله، حدود 30 هزار پروانه صلاحیت حرفه ای براساس کسب امتیاز لازم بازآموزی صادر شده و مقرر شده است که از سال جاری برای اولین بار کسب صلاحیت علمی از طریق برگزاری آزمون سراسری جهت فارغ التحصیلان پرستاری سال 96 به بعد، فارغ التحصیلان گروه های پرستاری سال های قبل که موفق به کسب امتیاز لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 3 مهرماه 99 برگزار خواهد شد

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 3 مهرماه 99 برگزار خواهد شد