مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30پزشكي

میزان شیوع کرونا در آذربایجان شرقی 18 در هر 100 نفر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: امروز، مثبت شدن نتیجه تست 18 نفر از موارد مشکوک به کووید 19 نشان می دهد که از هر 100 نفر 18 نفر آلوده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدحسین صومی با بیان اینکه کرونا همچنان در استان ما وجود دارد و تمام نشده است، اضافه کرد: از مردم و اصناف و صاحبان مشاغل خواهش می کنیم، ضمن رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را تنها نگذارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: هر فردی مسئول حفظ پروتکل های بهداشتی در اداره، بخش و واحد خودش بوده و کارشناسان بهداشت محیط نیز بر این امر نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنان معتقد هستم که بهترین راه پیشگیری از کرونا استفاده از ماسک و بستن راه های هوایی در جاهای پر خطر و شلوغ و پرتردد است.

صومی با تاکید بر ضرورت حفظ فاصله و رعایت اصول بهداشتی در دورهمی ها و دیدارهای خانوادگی افزود: دورهمی ها و دیدارهای خانوادگی باید به حداقل برسد و افراد مشکوک یا علامت دار خودشان باید رعایت کرده و هر فردی که احساس می کند حتی اگر کمترین علامت را دارد، در دورهمی ها و دیدارهای خانوادگی حاضر نشود.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 77 نفر در استان زیر دستگاه تهویه مکانیکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان شیوع کرونا در آذربایجان شرقی 18 در هر 100 نفر است

میزان شیوع کرونا در آذربایجان شرقی 18 در هر 100 نفر است