مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-30سياسي

عدم پاسخگویی رییس شورای شهر «لنگه» به خبرنگاران چیست؟/ شورای شهر گزارش عملکرد بدهد


شورای پنجم شهر بندرلنگه با گذشت سه سال از عمر خود تا کنون هیچ گزارش عملکردی به مردم ارائه نکرده و خود را در مقابل افکار عمومی پاسخگو نمی داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، فتح الله میرکمانداری فعال رسانه ای هرمزگان طی یادداشتی نوشت: مطابق قانون شهرداری و شوراها، شورا موظف است کلیه مصوبات خود را به اطلاع عموم برساند.

اگر اصل و معیار را بر اساسنامه شوراها و شهرداری بگذاریم، شوراها در طول ماه حداقل دو بار و حداکثر چهار بار تشکیل جلسه می دهند و همچنین باید هر شش ماه یکبار گزارش مالی از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه و اعضای شورای شهر نیز به عنوان منتخبان مردم آن را منتشر و در اختیار همگان قرار دهند.

شهرداری ها نیز باید براساس قانون هر شش ماه گزارش مالی و لیست پروژه ها به همراه نام پیمانکار و میزان سرمایه گذاری صورت گرفته را بر روی سایت شهرداری یا روزنامه های کثیرالانتشار منتشر کنند تا مردم از چگونگی هزینه کردها و سرمایه گذاری ها مطلع شوند.

اما با این حال شورای پنجم شهر بندرلنگه با گذشته سه سال از عمر خود  تا کنون هیچ گزارش عملکردی از خود و شهرداری به مردم ارائه نکرده است و خود را در امور مربوط نیز پاسخگو نمی داند و تاکنون حتی یک نشست خبری با اصحاب رسانه در این خصوص نداشته و با گذشت زمان عملا ثابت شده که شورای این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پاسخگویی رییس شورای شهر «لنگه» به خبرنگاران چیست؟/ شورای شهر گزارش عملکرد بدهد

عدم پاسخگویی رییس شورای شهر «لنگه» به خبرنگاران چیست؟/ شورای شهر گزارش عملکرد بدهد