مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-30سياسي

دهیاران روند احداث مسکن محرومان در روستاها را پیگیری کنند


مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری گفت: دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احداث مسکن محرومان نظارت کنند و به روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه ها را گزارش دهند تا بتوانیم مشکلات ناخواسته را رفع کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری گفت: دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احداث مسکن محرومان نظارت کنند و به روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه ها را گزارش دهند تا بتوانیم مشکلات ناخواسته را رفع کنیم.

سهراب رییسی 10 خردادماه در جلسه بررسی مشکلات طرح احداث مسکن محرومان در شهرستان شهرکرد با حضور فرماندار و دهیاران این شهرستان، اظهار کرد: احداث 2440 واحد مسکونی برای محرومان چهارمحال و بختیاری یکی از پروژه های مهم اقتصادمقاومتی است که برای اجرای این پروژه از برنامه زمانبدی تا حدودی عقب هستیم.

مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری افزود: مسائل و مشکلاتی در روند احداث مسکن محرومان در استان ایجاد شد که جلسات متعددی برای حل این مسائل برگزار و راهکارهایی پیشنهاد شد.

وی افزود: مقرر شد دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احادث مسکن محرومان نظارت کنند و به صورت روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه ها را گزارش دهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران روند احداث مسکن محرومان در روستاها را پیگیری کنند

دهیاران روند احداث مسکن محرومان در روستاها را پیگیری کنند