مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-30سياسي

راه اندازی سامانه سخا در زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: سامانه سخا در زنجان برای ارائه بهتر و منسجم تر خدمات به نیازمندان و اجرای عدالت در نظام توزیع سامانه خیر و احسان راه اندازی شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: سامانه سخا در زنجان برای ارائه بهتر و منسجم تر خدمات به نیازمندان و اجرای عدالت در نظام توزیع سامانه خیر و احسان راه اندازی شد.

هدایت صفری صبح امروز (10 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی سامانه سخا در استان زنجان، اظهار کرد: این سامانه در راستای جلوگیری از پراکندگی ارائه خدمات و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای حمایت از نیازمندان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه خیر و احسان برای اولین بار به صورت منسجم، یک پارچه و ملی برای حمایت از نیازمندان با رعایت عدالت در توزیع راه اندازی شده است، افزود: سامانه سخا برای ثبت اطلاعات نیازمندان، ثبت کمک های مؤمنانه مردم خیراندیش، نیکوکار استان، خیرین، خیریه ها و مراکز نیکوکاری استان زنجان راه اندازی شده که علاوه بر جمع آوری آمار نیازمندان واقعی، هم زمان ارتباط مؤثری را با همه خیران و خیریه ها به ویژه مراکز نیکوکاری برقرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه سخا در زنجان

راه اندازی سامانه سخا در زنجان