مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-30سياسي

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم برداری در میراث جهانی بیابان لوت


مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت گفت: مسابقه عکاسی و فیلم برداری میراث جهانی بیابان لوت به منظور معرفی ارزش های جهانی این منطقه در سطح ملی و بین المللی به عنوان نمونه ای منحصربه فرد از چشم اندازهای زمین شناختی و ژئومورفولوژیکی ارزشمند و گردشگرپذیر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی بیابان لوت، مهران مقصودی گفت: مسابقه عکاسی و فیلم برداری به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت به عنوان اولین میراث طبیعی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو، برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از 10 خرداد تا 10 تیر 1399 همراه با تمامی مشخصات اعلام شده در بخش شرایط الزامی ارسال عکس به آدرس ایمیل پایگاه irannaturalsites@gmail.

com ارسال کنند.

مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت گفت: برگزیدگان در روز 27 تیر 99 همزمان با گرامیداشت چهارمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: مسابقه عکاسی و فیلم برداری در پنج محور پدیده های زمین شناسی و ژئومورفولوژیک بیابان لوت، گونه های گیاهی و جانوری بیابان لوت، آثار تاریخی و فرهنگی بیابان لوت، زندگی جوامع محلی، کشاورزی و صنایع دستی و گردشگری و خانه های بوم گردی بیابان لوت، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم برداری در میراث جهانی بیابان لوت

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم برداری در میراث جهانی بیابان لوت