مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-30فناوري

کلاس آنلاین یا کلاس مجازی چیست؟


امروزه فضای مجازی همان طور که در دیگر عرصه های اجتماعی به شدت تأثیرگذار است در عرصه آموزش و تدریس خصوصی هم تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وان سرور، یکی از جنبه هایی که در فضای مجازی به شدت رو به گسترش است و اکنون حتی دانشگاه های معتبر کشور و جهان به آن روی آورده اند، کلاس آنلاین آموزشی است که مورد استقبال مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است.

شما با استفاده از کلاس های مجازی در هر نقطه ای از جهان می توانید به آموزش های روز جهان و زبان دلخواه تان دسترسی داشته باشید.

شرکت ها و سازمان ها به دنبال راه اندازی نرم افزار آموزش مجازی هستند تا از این طریق داشته های خود را به فضای مجازی ارائه و همچنین نیروهای خودشان را به روز کنند.

معرفی کلاس های آنلاین کلاس آنلاین یک محیط آموزشی و یادگیری است که به شرکت کنندگان در آن، آموزش از راه دور ارائه می شود و آن ها می توانند در یک فضای مجازی با هم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

تعریف دقیقی درباره کلاس آنلاین وجود ندارد اما بهترین تعریفی که می توان درباره آن بیان کرد این است که کلاس آنلاین صرفا یک محیط آنلاین برای کلاس آموزشی است که می تواند این کلاس یک یا چنده نفره باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس آنلاین یا کلاس مجازی چیست؟

کلاس آنلاین یا کلاس مجازی چیست؟