مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 14:352020-05-28ورزشي

تقویت زیرساخت های ورزشی نهاوند و مریانج در دستور کار است


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: شهرستان نهاوند و شهر مریانج در استان همدان ظرفیت میزبانی اردوهای ورزشی را دارند و تقویت زیرساخت های ورزشی آنها در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن جهانشیر ظهر پنج شنبه در نشستی با مسئولان ورزش نهاوند بابیان اینکه هدایت سرمایه گذار و اموری ازاین دست باید توسط مجموعه ورزش نهاوند با محوریت اداره کل انجام شود، گفت: امروز وارث برخی نابسامانی ها هستیم که باید با برنامه ریزی مدون و وفاق و همدلی آن ها را رفع کنیم.

جهانشیر با اشاره به تعمیر و بازسازی کف پوش و رختکن خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی علیمرادیان، گفت: راه اندازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی علیمرادیان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم های لیگ برتر کشور از مردادماه آغاز می شود، گفت: فرصت چندانی برای میزبانی اردوها و مسابقات باقی نمانده و باید با اقدام جهادی در فرصت باقیمانده نسبت به رفع کاستی ها اقدام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به افزایش هزینه اعزام های خارجی برای برگزاری اردوهای ورزشی، گفت: شهرستان نهاوند و شهر مریانج استان همدان دو ظرفیت بسیار خوب برای استان همدان است که در این خصوص اقدامات لازم برای تقویت زیرساخت های ورزشی در دستور کار قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های ورزشی نهاوند و مریانج در دستور کار است

تقویت زیرساخت های ورزشی نهاوند و مریانج در دستور کار است