مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 13:252020-05-28سياسي

از توسعه واکسن در پاکستان تا گرنت ویژه آکادمی علوم جهان برای مبارزه با کرونا


محققان و مسئولان حاضر در پنل تخصصی هفتمین نشست استپ از طرح های تحقیقاتی مختلف در کشورهای گوناگون و گرنت ویژه آکادمی علوم جهان (TWAS) برای مبارزه با کرونا سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از  ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص) اولین پنل تخصصی هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی تحت عنوان شبکه علمی و فناوری در مواجهه با چالش های ویروس کرونا در جهان اسلام با مدیریت رانا دجانی، استاد دانشگاه هاشمیته اردن به صورت مجازی امروز (پنجشنبه، 8 خرداد) برگزار شد.

 خلیل رضا، مسئول برنامه های علمی بنیاد علمی اکو و استاد دانشگاه دولتی رایت اوهایو آمریکا با اشاره به بحران کرونا گفت: این بحران باعث شد قدر موقعیت های قبلی خودمان را بیشتر بدانیم.

وی افزود: با وجود این، کشورهای در حال توسعه برای مقابله با این بحران با چالش های زیادی روبرو هستند.

رضا با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری به ویژه فناوری اطلاعات در این ایام افزود: بحران کرونا درس های زیادی به ما داد؛ شامل اینکه چطور می توانیم تعاملات بینالمللی را افزایش دهیم، ظرفیت های کشورها را برای همکاری علمی تقویت کنیم، از دسترسی مردم جهان به راه حل های یافته شده برای کرونا مطمئن شویم و از تقویت اعتماد عمومی به علم مطمئن شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه واکسن در پاکستان تا گرنت ویژه آکادمی علوم جهان برای مبارزه با کرونا

از توسعه واکسن در پاکستان تا گرنت ویژه آکادمی علوم جهان برای مبارزه با کرونا