مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 13:002020-05-28اقتصادي

تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد در کردستان پرداخت می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای تولیدی راکد جهت تسهیلات به سازمان صنعت و معدن مراجعه کنند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای تولیدی راکد جهت تسهیلات به سازمان صنعت و معدن مراجعه کنند.

محمد دره وزمی امروز(8 خرداد) در بازدید از واحدهای تولیدی با حضور فرماندار سنندج و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، با اشاره به اینکه بازدید و رصد مشکلات از واحدهای تولیدی داخل و خارج شهرک ها وظیفه ذاتی ما است، اظهار کرد: امروز از پنج واحد تولیدی و یک طرح نیمه تمام در حال اجرا بازدید به عمل آمد که سه واحد از واحدهای تولیدی فعال و 2 واحد راکد بودند.

وی هدف از بازدید واحدهای تولیدی را تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای راکد، سرمایه ثابت و راه اندازی واحدها عنوان کرد و افزود: طرح نیمه تمام تولید لباس ضد آب نیازمند سرمایه ثابت جهت 9 میلیارد تومان تسهیلات به بانک صنعت و معدن معرفی می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: واحدهای سرمایه در گردش(واحدهای فعال) نیز هر واحد 2 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه تسهیلات دریافت می کنند.

دره وزمی با اشاره به واحدهای راکد، ذکر کرد: واحد ماکارونی خاوین که واحد تولیدی راکد و نیازمند سرمایه در گردش است جهت تسهیلات 3 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد در کردستان پرداخت می شود

تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد در کردستان پرداخت می شود