مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-28سياسي

پیشرفت آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری منطقه یک همدان


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان عملکرد شهرداری منطقه یک را در پیشرفت آرشیو الکترونیکی قابل تقدیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه یک همدان، نرگس نورالله زاده در بازدید از روند اجرایی پروژه  ساماندهی فیزیکی و آرشیو الکترونیکی در شهرداری منطقه یک اظهار کرد: استفاده از تجارب گذشته و دستورالعمل هایی که در این زمینه وجود دارد یکی از نکات مثبت در اجرای این پروژه بوده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از هرگونه مغایرت و امکان نظارت و کنترل مجدد مجموعه حراست تمام پرونده ها را در ابتدا بازبینی و شماره می کند گفت: تمام اطلاعات و مدارکی که در گذشته وجود داشتند نیز بر روی سروری دیگر انتقال پیدا کرده و نگهداری می شود که دسترسی راحت تر به آنها را در پی دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام همکاران علیرغم تمام مشکلاتی که بیماری کرونا برای پیشرفت این پروژه به وجود آورده است پروژه  ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی در زمان مقرر خود پایان یابد.

وی بایگانی راکد را یکی از مسائلی دانست که باید در دستور کار قرار گرفته و تمام اطلاعات به صورت یکپارچه ساماندهی شوند و در پایان با تشکر از مدیر منطقه یک، مدیر پروژه آرشیو الکترونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری منطقه یک همدان

پیشرفت آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری منطقه یک همدان