مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:352020-05-28سياسي

بازگشایی مساجد برای نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی


کمیته امنیتی و اجتماعی نیز با بررسی های انجام شده در خصوص بازگشایی مساجد با توجه به تجربه موفق برگزاری شب های قدر و نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوبه افزایش ساعت کار پاساژ ها آماده کرده است که پس از بررسی در جلسه روز شنبه ستاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با تاکید بر اینکه گردش چرخ اقتصاد کشور با میزان رعایت پروتکل های بهداشتی ارتباط کاملی دارد، اظهارداشت: براساس گزارش هایی که از وضعیت شیوع بیماری در کشور و حتی دنیا داده می شود، همه باید نسبت به زندگی با این ویروس آماده باشند و سبک زندگی را به نوعی برای مقابله دائمی با این بیماری تعریف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنج شنبه در جلسه روسای کمیته های تخصصی مقابله با کرونا، با بیان اینکه نباید این بیماری موجب ضرر و زیان دائمی به زندگی مردم شود، گفت: باید تلاش کنیم با پروتکل های بهداشتی تعریف شده نه تنها محدودیت ها به تدریج برداشته شود، بلکه گشایش ها به گونه ای باشد که به مسیر طبیعی زندگی برگردیم.

رییس جمهور افزود: این وضعیت بدان معنا است که به مردم آموزش داده خواهد شد که چگونه و با چه شرایطی می توانند هم در روند زندگی، شرایط عادی ایجاد کنند و هم سلامت خود را در برابر این بیماری حفظ نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مساجد برای نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی

بازگشایی مساجد برای نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی