مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:262020-05-28اقتصادي

تجلی نبوغ ایرانی در نیروگاه خرم آباد/ بنیاد مستضعفان اعتنایی به تحریم ها ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در احداث این نیروگاه سرمایه گذار است، به این معنی که تمام هزینه ارزی و ریالی را این نهاد فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: البته دولت به ما این اجازه را داده که از صندوق توسعه ملی مقداری ارز قرض بگیریم، اما بخش عمده هزینه ها از منابع داخلی بنیاد مستضعفان است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شرایط سخت تحریمی و افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد، باری از دوش دولت برداشته شده، افزود: تمام خریدهای این نیروگاه از داخل بوده و نیروگاهی کاملا ایرانی و مدرن و با راندمان بالا است.

فتاح نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد را نمودی از تحقق اقتصادمقاومتی در شرایط تحریم عنوان و تصریح کرد: از ابتدای طرح تا انتهای آن از کارشناس خارجی استفاده نشده است، به نحوی که طراحی، اجرا و نصب آن توسط جوانان بومی و ایرانی بوده است.

وی نیروگاه خرم آباد را  تجلی گاه نبوغ ایرانی و خلاقیت مهندسین داخلی دانست و اظهار داشت: با افتتاح این نیروگاه، 324 مگاوات برق وارد مدار می شود، ضمن اینکه در تلاش هستیم واحد بخار این نیروگاه را نیز تا پایان امسال به نتیجه برسانیم تا 160 مگاوات دیگر را وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی نبوغ ایرانی در نیروگاه خرم آباد/ بنیاد مستضعفان اعتنایی به تحریم ها ندارد

تجلی نبوغ ایرانی در نیروگاه خرم آباد/ بنیاد مستضعفان اعتنایی به تحریم ها ندارد