مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-28اقتصادي

بهسازی 18 کیلومتر از محور معلمان- جندق


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: عملیات اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور معلمان- جندق انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، محمدرضا عرب احمدی با بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور معلمان جندق انجام شده است، بیان کرد: این محور در شهرستان دامغان درصد بالایی از میزان فوتی های تصادفات را در استان داشته و از این رو، تکمیل باند دوم و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از این محور جزو اولویت های برنامه ریزی اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از تصادفات جاده ای عامل انسانی دارد که از خواب آلودگی تا عدم توجه به جلو و … سالانه جان هزاران نفر را می گیرد، بیان کرد: اصلاح شیب های شیروانی با هدف بهبود وضعیت راه در محور دامغان – معلمان – جندق صورت پذیرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: در کنار این امر، عملیات اصلاح شانه خاکی، شیب شیروانی و ترمیم فرونشست های محور مذکور به طول 18 کیلومتر با به کار بکارگیری 9 دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان به صورت امانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 18 کیلومتر از محور معلمان- جندق

بهسازی 18 کیلومتر از محور معلمان- جندق