مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 20:152020-05-27اجتماعي

بازدید مدیرکل دفتر شهردار تهران از گرمخانه ها وپاتوق های دره فرحزاد


در بازدید مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران از محله پر آسیب دره فرحزاد، گرمخانه های زنان و مردان و مرکز بهاران منطقه 5 بر افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی به افراد آسیب دیده اجتماعی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران به همراه سیدمالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و تنی چند از مدیران این سازمان و همچنین منطقه 5 شهرداری تهران ، شب گذشته از گرمخانه های زنان و مردان ،محله پر آسیب دره فرحزاد و مرکز بهاران شماره 1 بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این مراکز و وضعیت آسیب های اجتماعی قرار گرفت.

کاظمـی پس از ارائه گزارش مدیرعامل سازمان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا با تاکید بر ارائه هر چه بهتر خدمات کریمانه به مددجویان و افراد آسیب دیده به تاکید ویژه شهردار تهران بر توسعه خدمات اجتماعی با رعایت کامل شان و کرامت انسانی افراد آسیب دیده اشاره کرده و توسعه پایدار شهر بدون توسعه اجتماعی را غیر ممکن دانست.

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران که در خلال این بازدید ضمن حضور در مسیر دره فرحزاد و مشاهده وضعیت افراد آسیب دیده در این رود دره، افزود: با توجه به آسیب خیز بودن دره فرحزاد و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل دفتر شهردار تهران از گرمخانه ها وپاتوق های دره فرحزاد

بازدید مدیرکل دفتر شهردار تهران از گرمخانه ها وپاتوق های دره فرحزاد