مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:402020-05-27سياسي

توزیع 5000 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یزد


فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که تاکنون 34 هزار و 850 بسته معیشتی در سه مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه در تمام شهرستان های استان توزیع شده است، - ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که تاکنون 34 هزار و 850 بسته معیشتی در سه مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه در تمام شهرستان های استان توزیع شده است، گفت: در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان یزد پنج هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

سرهنگ رضا پورشمسی با بیان این که هدف از رزمایش کمک مومنانه حمایت از اقشار آسیب دیده و کم درآمد جامعه است، اظهار کرد: از ابتدای همه گیر شدن ویروس منحوس کرونا مجموعه پاسداران و نیروهای بسیجی سپاه الغدیر همزمان با دیگر نهادهای اجرایی، در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا فعالیت کمک رسانی خود را در سطح شهرستان های مختلف استان یزد آغار کردند.

وی افزود: در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان یزد پنج هزار بسته کمک معیشتی ویژه خانواده نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع می شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف در تأمین بسته های کمک معیشتی، گفت: ارزش ریالی هر بسته حدود 400 هزار تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یزد

توزیع 5000 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یزد