مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-27اجتماعي

در الوند چه می گذرد؟


تخریب و ساخت و ساز در دل طبیعت، تعرض به آن، ایجاد مشکلات زیست محیطی و نابود شدن طبیعت بکر کوهستان داستان قدیمی است که با گذر زمان کمرنگ نشده و هر روز فصل جدیدی از آن رقم می خورد.

- طی دو سه روز گذشته خبرها و تصاویری مبنی بر دستکاری در منطقه توریستی، تفریحی گنجنامه و تخریب کوهستان الوند در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی مردم، فعالان محیط زیست و گردشکری و رسانه ها را به همراه داشت.

خبرها حاکی از احداث جاده جدید یا جاده کشی اختصاصی برای تله کابین گنجنامه، آسیب شدید به محیط زیست الوندکوه، حضور ماشین آلات مکانیکی و لودرها در منطقه و از بین رفتن میراث چند هزار ساله همدانی ها بود اما معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان به خبرنگار ایسنا چیز دیگری می گوید: جاده جدیدی در گنجنامه احداث نشده و اقدامات در حد بهسازی و ترمیم جاده خاکی است که از گذشته در منطقه وجود داشته است.

مهدی صفی خانی ادامه می دهد: طبق مشاهدات و بررسی های میدانی که شخصاً امروز -چهارشنبه 7 خردادماه 99- از منطقه داشتم هر گونه ریختن آسفالت در جاده را تکذیب می کنم.

بنده امروز شاهد بهسازی در این جاده بودم و نمی توانم رد یا تأیید کنم که عرض جاده کم یا زیاد شده است و قطعاً در این مورد دستگاه های متولی باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در الوند چه می گذرد؟

در الوند چه می گذرد؟