مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:062020-05-27اجتماعي

24 هزار دانش آموز بوشهری در آزمون پایانی شرکت دارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 24 هزار دانش آموز دختر و پسر پایه نهم و دوازدهم استان بوشهر در آزمون پایانی شرکت دارند.

- علیمراد کرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد دانش آموزان استان بوشهر 240 هزار نفر است که 10 درصد آن ها در امتحانات حضوری شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گندزدایی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی های آزمون و آگاه بخشی برای برگزارکنندگان آزمون از مهم ترین اقداماتی است که در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام شده است.

کرمی اضافه کرد: مدارس غیردولتی 5 ماه خدمات تحصیلی ارائه کرده اند و در مدتی که مدارس به سبب کرونا تعطیل اعلام شد شهریه های غیردرسی به مدت 2 ماه به دانش آموزان برگشت داده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگشت هزینه فوق برنامه، سرویس مدارس و تغذیه که واحدهای آموزشی غیردولتی شهریه آن را دریافت کرده اند را ازجمله این هزینه های برگشتی دانست و تأکید کرد: اکنون به برخی خانواده ها این شهریه ها برگشت داده شده و تمامی دانش آموزان مدارس غیردولتی می توانند برای دریافت شهریه یادشده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار دانش آموز بوشهری در آزمون پایانی شرکت دارند

24 هزار دانش آموز بوشهری در آزمون پایانی شرکت دارند