مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-27اجتماعي

استفاده دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آبدرمانی ها در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از استفاده از مجهزترین دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آبدرمانی های استان خبر داد و گفت: - ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از استفاده از مجهزترین دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آبدرمانی های استان خبر داد و گفت: براساس هماهنگی های انجام شده آبدرمانی های استان اردبیل از روز شنبه هفته آینده بازگشایی می شود.

نادر فلاحی هفتم خردادماه در جلسه هماهنگی بازگشایی آبدرمانی های استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه برند گردشگری استان اردبیل آب های گرم و معدنی هستند با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در راستای بازگشت رونق به صنعت گردشگری استان اقدامات و پیگیری های لازم برای بازگشایی این مراکز در استان انجام شده است.

وی از بازگشایی آبدرمانی های استان اردبیل تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: پروتکل های بهداشتی بازگشایی این مراکز و آغاز فعالیت آنها با همکاری و مشارکت نهادها و دستگاه های پژوهشی و علمی تا روز شنبه تدوین شده و آبگرم های معدنی استان آماده استقبال از مسافران و گردشگران خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر استان محور بودن پروتکل تدوین شده با توجه به منحصر به فرد بودن آب های گرم و معدنی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آبدرمانی ها در اردبیل

استفاده دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آبدرمانی ها در اردبیل