مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-27دانش

ثبت نام در دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شد


معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به آغاز ثبت نام در دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره های پزشکی، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به آغاز ثبت نام در دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره های پزشکی، فنی و مهندسی، زبان خارجه، کامپیوتر، علوم انسانی و فرهنگ و هنر می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

رمضان شیرعلی داورپناه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه دوره های متنوع سازمانی و آزاد که پیش از این در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی به صورت حضوری برگزار می شدند، اکنون به صورت مجازی ارائه خواهند شد.

همچنین دوره های سازمانی بنا به نیاز سازمان ها برگزار می شوند.

وی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره های پزشکی، فنی و مهندسی، زبان خارجه، کامپیوتر، علوم انسانی و فرهنگ و هنر می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 33361135 و 79 - 33337778 تماس بگیرند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: همچنین دوره هایی که عملی هستند، با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و با توجه به دستورالعمل ها، متعاقبا برگزار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شد

ثبت نام در دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شد