مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 18:202020-05-26حوادث

پرونده قتل دختر تالشی در مراجع قضایی در حال پیگیری است


سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به قتل دختر 14 ساله تالشی توسط پدر، گفت: پرونده این قتل در مراجع قضایی گیلان در حال پیگیری است.

- سرهنگ مجید رسول زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قتل دختر 14 ساله تالشی توسط پدرش، اظهار کرد چندی پیش دختر حدود 14 ساله در شهرستان تالش به دلیل مخالفت شدید خانواده با ازدواج با مرد مورد علاقه اش با اختلاف 16 سال سن از منزل متواری می شود.

وی با بیان اینکه پدر محل اختفای دختر را در شهرستان آستارا ردیابی می کند، افزود: بعد از هماهنگی با مقام قضایی دختر به محل سکونت خود بازگردانده می شود.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در نهایت بعد از گذشت دو روز از بازگشت این دختر به خانه وی توسط پدرش به قتل می رسد، گفت: متهم 38 ساله در تحقیقات پلیسی علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی، فرار از منزل و اصرار بر ازدواج با مرد مورد علاقه از سوی دخترش اعلام می کند.

وی با بیان اینکه این پرونده در حال حاضر به اتهام قتل در مراجع قضایی استان گیلان در حال پیگیری است، تصریح کرد: منتظر رأی دستگاه قضایی هستیم.

این در حالی است که معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز امروز در گفتگویی با رد برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اعتیاد پدر دختر به مواد مخدر، گفت: این فرد دارای هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده قتل دختر تالشی در مراجع قضایی در حال پیگیری است

پرونده قتل دختر تالشی در مراجع قضایی در حال پیگیری است