مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:502020-05-26اقتصادي

فعالیت ادارات شهرستان عنبرآباد تا اطلاع ثانوی با حداقل نیرو


فرماندار عنبرآباد با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در عنبرآباد گفت: با توجه به موج دوم بیماری کرونا در شهرستان عنبرآباد ادارات شهرستان با دو سوم ظرفیت نیرو تا اطلاع ثانوی فعالیت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمود رییسی اظهار داشت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به جزء ارگان های نظامی، خدماتی، درمانی و امدادی تا اطلاع ثانوی با دو سوم پرسنل فعالیت خواهند کرد و یک سوم در مرخصی یا دور کاری باشند.

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می گیرد و حدود دوم سوم باید در محل کار باشند و یک سوم در مرخصی یا دور کاری باشند و مرخصی آنها جز مرخصی استحقاقی سالانه به حساب نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان فعالیت های گسترده ای در حال انجام است، گفت: تمام پرسنل دستگاه ها و ادارات باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و با حفظ فاصله اجتماعی خدمات ارائه کنند و ارباب رجوع ملزم است برای ورود به ادارات مربوطه از دستکش و ماسک استفاده کند.

رییسی با بیان اینکه در صورت قرمز شدن وضعیت شهرستان محدودیت ها و سخت گیری بیشتر اعمال می شود، عنوان کرد: ضرورت هرچه بیشتر رعایت کردن مردم احساس می شود و در این راستا مردم باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ادارات شهرستان عنبرآباد تا اطلاع ثانوی با حداقل نیرو

فعالیت ادارات شهرستان عنبرآباد تا اطلاع ثانوی با حداقل نیرو