مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:402020-05-26سياسي

مهمان ناخوانده ای به نام ام اس


نایب رییس انجمن ام اس ایران ضمن اشاره به اینکه روز جهانی ام اس فرصت همصدایی برای داشتن دنیای بدون ام اس است، گفت: این روز فرصتی است که ام اس را بشناسیم قبل از آن که ام اس خودش را به ما یا یکی از عزیزان ما آشنا کند.

- نایب رییس انجمن ام اس ایران ضمن اشاره به اینکه روز جهانی "ام اس" فرصت همصدایی برای داشتن دنیای بدون "ام اس" است، گفت: این روز فرصتی است که "ام اس" را بشناسیم قبل از آن که "ام اس" خودش را به ما یا یکی از عزیزان ما آشنا کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی صحراییان به مناسبت روز جهانی ام اس در پیامی با بیان اینکه ام اس مهمان ناخوانده ای است که سال هاست بسیاری از مردم دنیا و برخی از هموطنان عزیزمان را به خود مشغول کرده است، گفت: افراد مبتلا و خانواده های آنها با چالش بیماری دست و پنجه نرم می کنند و تلاش دارند با وجود همه ناملایمات کمترین تاثیر را از بیماری گرفته و به جای یأس و ناامیدی بیماری را مدیریت نمایند.

از 10 سال قبل روز جهانی ام اس به ابتکار فدراسیون جهانی ام اس نام گذاری و ثبت شده و فرصتی طلایی برای همگان، از مبتلایان و خانواده های آنان و گروه پزشکی و درمانی تا سایر اقشار ایجاد کرده که دست در دست هم، یک صدا، دنیای بدون ام اس را فریاد زنند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان ناخوانده ای به نام ام اس

مهمان ناخوانده ای به نام ام اس